چگونه به رفع بیماری های کلیوی با کراتینین 192
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به رفع بیماری های کلیوی با کراتینین 192

شما می دانید، سطوح بالای کراتینین یکی از علائم شایع بیماری کلیه در بیماران مبتلا سطوح بالای کراتینین آنها سعی خواهد کرد به انجام همه چیز ممکن است به آن را کاهش دهد. پس چگونه به رفع بیماری کلیه با کراتینین 192؟

کراتینین 192 یعنی چه؟

کراتینین 192 بالاتر از سطح عادی است، اما آن را بسیار بالا نیست، بنابراین بیمار با وضعیت هنوز شانس برای بازیابی. با توجه به مراحل بالینی بیماری مزمن کلیه، کراتینین 192 باید در مرحله 2 بیماری باشد (برخی از افراد ممکن است GFR بدتر، بنابراین شما باید تشخیص تنها در سطح کراتینین را نصب کنید). در این مرحله، کلیه طور جدی آسیب دیده، و عملکرد کلیه می تواند هنوز هم حفظ عملیات روزانه، بنابراین اگر شما می توانید درمان به طور منظم دریافت کنید، نارسایی کلیه می تواند اصلاح شود.

چگونه به رفع بیماری کلیه با کراتینین 192؟

طب گیاهی چینی بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ سنتی چینی است، آن است که به طور گسترده ای در درمان بسیاری از بیماری استفاده می شود. معمولی است که می تواند کمک به کاهش کراتینین بالا به طور طبیعی - با گذشت زمان در رابطه با طب غربی و از آخرین فن آوری منحصر به فرد درمان ما، از جمله Osmotherapy به طب میکرو چینی تشکیل داده اند. با توجه به عوارض جانبی کوچک و اثر درمانی قابل توجهی مانند او بیشتر و بیشتر مردم، حتی برخی از مردم در خارج از کشور به چین آمده به دنبال کمک.

علاوه بر درمان به طور منظم، شما نیز به یک برنامه رژیم غذایی سالم است که می تواند کمک به دو برابر اثر درمانی. با استفاده از روش درمان مناسب و یک رژیم غذایی مناسب کراتینین 192 ممکن است به تدریج کاهش می یابد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی حل بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا دارید، شما می توانید با ما از طریق ایمیل یا دکتر Asya.yue@mail.ru آنلاین تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: